Kiteen kaupungin kesäasukastapaamisessa oli leppoisa meininki. Kalakeitto maistui ja keskustelu soljui illan pesäpallo-ottelua odotellessa.
Kari Sarkkinen
Monipaikkaisuus esillä Kiteen kesäasukastapaamisessa
Kiteen kaupungin kesäasukastapaamiseen oli tällä kertaa järjestetty tutustuminen juuri valmistuneisiin etätyöpisteisiin. Viime tiistaina pidetty tapaaminen alkoi kokoontumisella näyttelykeskukseen, jossa näyttelyiden lisäksi oli mahdollisuus tutustua 1-2 henkilöille sopivaan äänieristettyyn etätyöpisteeseen.
Tämä artikkeli on vain tilaajalle.
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin kirjautumalla sisään.