Keski-Karjalan Luonto ry:n sieninäyttelyssä oli esillä monenlaisia sieniä. Kiteeläinen Päivi Väistö (vas.) keskusteli Keski-Karjalan Luonto ry:n varapuheenjohtajan Tupu Vuorisen ja taloudenhoitajan Kari Antikaisen kanssa.
Miikka Kivinen
Sieninäyttely Kupiaisessa
Kauppakeskus Kupiaisen aulassa järjestettiin elokuun lopulla sieninäyttely. Suurin osa näyttelyssä esillä olleista sienistä oli kerätty edellisen päivän sienikurssin aikana, kertoivat Kari Antikainen ja Tupu Vuorinen Keski-Karjalan Luonto ry:stä.
Tämä artikkeli on vain tilaajalle.
Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin kirjautumalla sisään.